18 października 2017

Mimozami jesień się zaczyna...& "Oset"V.Enginger

Dzień dobry,jestem...
Nadeszła jesień,piękna złota jesień,a z nią ja do blogowania.Chciałabym,aby i moja jesień życia była taka słoneczna i mieniąca się,nie złotem,lecz kolorami tęczy.Mam nadzieję,że tak właśnie będzie,wśród kolorowych papierków,mulin,wełenek i ścinków,ścineczek materiałów....
Dzisiaj trochę nostalgicznie... i pokażę Wam pracę,którą ukończyłam dawno temu ,i którą bardzo lubię.
Jest to przepiękny projekt Vèronigue Enginger.


I nasza tzw."Polska mimoza" czyli nawłoć.


Tradycyjnie (stali czytelnicy poprzedniego bloga wiedzą) mała zapowiedź tego,nad czym obecnie pracuję.A,że pogoda dopisuje, również w tak malowniczych zakątkach,a potem jeszcze spacerkiem na grzyby ;)




Mam nadzieję, że się udało z założeniem bloga i będzie już bez problemów,a nad resztą popracuję później ;)
Serdecznie pozdrawiam,
Irena

34 komentarze:

  1. Ogromnie podoba mi się cała seria :) twoje wykonanie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również zachwyciły jej wzory.Dziękuję kochana :)

      Usuń
  2. Dobrze, że przez przypadek odkryłam Twojego nowego bloga, Irenko.
    Mikołajek nadmorski prezentuje się wspaniale, lubię takie "kartki z zielnika".
    Oby złota polska jesień pozostała z nami jak najdłużej.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że mnie znalazłaś i zostałaś.Zdaję sobie sprawę,że nowy adres bloga nie ułatwia zadania ;)
      Co do Mikołajka,cieszę się :)
      Odnośnie złotej polskiej jesieni-właśnie korzystam,spacerując... ;)
      Buziaki!

      Usuń
  3. Też przypadkiem trafiłam. Co to się porobiło?
    Jakiś melanżyk widzę masz na drutach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie,że powoli trafiacie do mnie :)))
    Stary link nie wyświetla już tej strony,niestety :(
    Bardzo się cieszę,że jesteś i ty Violu <3
    Melanżyk czasami daje w kość,szczególnie jak się pomylę i trzeba pruć ;)Daję jednak radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie uwierzysz!!! Dziś myślałam o Tobie, gdzie się podziewasz(mignęłas mi gdzieś na FB) :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie,że jesteś. Brakowało mi Twoich perfekcyjnych prac.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowe miejsce - mam nadzieję Irenko, że będzie równie szczęśliwe. Obrazek z Mikołajkiem jest prześliczny, to uroczy projekt. Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłego, weekendowego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Dziękuję <3 Weekend pod parasolem ;) Uściski!

      Usuń
  8. I ja trafiłam do Ciebie przypadkiem;)
    Mikołajkowy obrazek śliczny.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj imienniczko :) Cieszę się,że jesteś Irenko.I Ja cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Cieszę się, że przypadkiem trafiłam do Ciebie.
    Obrazek piękny - zachwycają mnie wzory tej projektantki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft :).

    W takiej scenerii i słoneczku, to pewnie robótka sama się robiła ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj <3 Idealnie to ujęłaś,bo bez prucia się nie obyło;)

      Usuń
  11. Cudo!
    Dziękuję za zapis do SALU i życzę miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Irenko i ja trafiłam tu przez przypadek i mam nadzieję,że już tu pozostaniesz!!!Haft jest przepiękny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że trafiłaś Jadziu :) Taki mam zamiar i na długo ;)
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Prześliczny jest ten haft! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i ja cieplutko pozdrawiam,chociaż za oknem deszcz ;)

      Usuń
  14. Witaj,
    poproszę Cię o napisanie maila do mnie w sprawie SALu SODA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam,ale nie mam odpowiedzi.Być może to problemy blogera,o którym piszą dziewczyny.

      Usuń
  15. No i trafiłam w końcu. Mam nadzieję , że nowe miejsce będzie szczęśliwe. Piękna praca . Ciekawe co dziergasz . Pozdrawiam jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  16. super zdjęcia! :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny hafcik, bardzo mi się podoba, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Hafcik przepiękny, a robótka wygląda na bardzo ciepłą i w moich ulubionych kolorach:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń